Crusader Kings III: Wandering Nobles
Dünya hakkında daha fazla bilgi edin ve Crusader Kings III için yeni bir etkinlik paketi olan Wandering Nobles ile bu bilgilerini verimli bir şekilde kullan. Yerleşik hayatı daha az seven kişiler için tasarlanan yeni Gezgin Yaşam Tarzı seçeneğiyle karakterini geliştir. Seyahat eden karakterlerin başına yeni olaylar gelecek, bu olaylar yeni hikaye imkanlarını ortaya çıkaracak. Crusader Kings III: Wandering Nobles paketinin özellikleri şunları içeriyor: - Üç yeni dallı yeni Gezgin Yaşam Tarzı: - Müfettiş: Toprak sahibi karakterler, topraklarını inceleyip geliştirebilir, Topraksız karakterler ise çevresel uzmanlıkların peşine düşebilir. - Seyyah: Seyahat ederek stresini azalt ve başarıların için ün ve şöhretin peşine düş. - Gezgin: Dil yeteneklerini geliştir ve hayatını bir turist olarak geçir. - Yeni Yaşan Tarzı dalları için tasarlanan Yeni Etkinlikler: - Teftiş: Müfettişler, topraklarını inceleyebilir ve geliştirmelerle ilgilenebilir - Yürüyüş: Seyyahlar, doğa yürüyüşleri yaparak streslerini azaltabilir. - Anıt Gezileri: Gezginler, diğer ülkelerdeki özel binaları görmek için yola çıkabilir - Seyahat, yeni yaşam tarzları ve ilgili etkinliklerle ilişkili Yeni Etkinlikler.