Crusader Kings III: Royal Edition
Crusader Kings III Kraliyet sürümü, çağlar boyunca süren bir hanedan yaratmak isteyen asilzadelerin seçimidir. İçinde, Crusader Kings III, gelecek üç genişletmeyi kapsayan bir Genişletme bileti ve Expansion Pass bonusu Fashion of the Abbasid Court vardır. Bir hanedanlığı asırlarca yönet. Mirasını güçlendirmek için yeni topraklar ve unvanlar kazan. Şövalyeler, köylü ayaklanmaları, hac seferleri, Viking akıncıları ve çok daha fazlasıyla Orta Çağ'ın etkili olaylarını ve şatafatlı hayatını yaşa. Dinine bağlı bir hayat sür, dini toptan reddet ya da başarısız inanç sistemlerinin kalıntıları arasında kendi inanç akımını başlat. KARAKTERİNİ GELİŞTİR Beş farklı yaşam tarzından birini seç ve savaş stratejisi veya krallık yönetimi becerilerini mükemmel hale getir. Karakter özellikleri, sergileyeceğin eylemleri yönlendirir ve olayların akışını değiştirir. Doğalarına aykırı hareket eden karakterler baskı altına girer ve bu da başlarına yeni dertler açabilir. Varislerini kendin eğit veya güvendiğin bir dostunun ya da müttefikinin himayesine ver, böylece uygun halefler olacak şekilde yetişmelerini sağla. Uygun olmayan varisler risk teşkil eder; tabii onlardan kurtulmanın bir yolunu da bulabilirsin... İster yasal yöntemlerle ister başka şekillerde. Korkuyu silah olarak kullanmayı seçerek tebaanı ve aileni sindirmek için dehşet salan ününü kullan. SAVAŞ AÇ Profesyonel piyadeler, süvariler ve kuşatma silahlarının yanı sıra özgün bölgesel birliklerle kraliyet taburlarını güçlendir. Krallığının servetini ve askeri gücünü artırmak için yeni teknolojiler araştır. Büyük savaşlarda paralı askerlerden ve Dini Birliklerden yararlan. ENTRİKALAR PLANLA Hanedanlığına ve yönetimine karşı kurulan komploları öğrenmek için saraya casuslar sok. Planlarınla hedef aldığın rakip aileler içinde kendine müttefikler bul. Sevilmek ve siyasi güç elde etmek için diğer karakterleri baştan çıkar. Tebaanın sana sadakat borcu duyması ya da düşmanlarına karşı kurduğun komplolarda sana destek olması için onlara iyilikler yap.