Crusader Kings III: Roads to Power
Bizans İmparatorluğu’nun ihtişamı ve gücü, Crusader Kings III için bu Büyük Genişletmede senin emrinde. Roma İmparatorluğu'nun varisinin eşsiz politika ve kültürleri yeni yönetim sistemleri ile, karakterlerin toplumsal merdivenlerini tırmanması için yeni yollarla ve etkileşime girebilecekleri yeni aktivitelerle sergileniyor. Ayrıca vatansız bir Maceracı olarak yeni ve heyecanlı hayat tarzını keşfedebilir, ortaçağ haritasını boydan boya şan ve şöhret arayarak dolaşabilirsin. -İdari Hükümet: Derebeylik sistemi dışında yeni bir imparatorluk idare tarzı ile ortaçağ yönetimlerini deneyimle. Valiler ağı, bazen liyakati bazen de hainliği ödüllendirerek entrika ve güç ile imparatorluktaki konumları için mücadele eder. Sadece gerçekten yetenekli olan bir İmparator bu çekişmeye hizaya sokabilir. -Aile Himayesi: Elinde başka bir toprak olmasa bile Hanenin gücünün merkezinde yer alan güçlü Aile Himayeni idare et. İmparatorluğun idaresindeki gücünü ve etkini arttırmak için yeni binalar ve geliştirmeler inşa et. -Nüfuz Sistemi: İmparatorun gözünde daha da yükselmek ve güç kazanmak için bir idari imparatorluk içinde karakter nüfuzunu inşa et. Bir himayede topraksız bir asil olarak başla ve yönetime geçmek için değerli bölgeler üzerinde rekabet et, sonunda İmparatorluk tahtına oturmak için mücadele et. -Macera Hayatı: Herhangi bir krallığa veya mülke bağlı olmadan haritada özgürce dolaş, kader rüzgarının seni götürdüğü yere git. Vatansız bir maceracı olarak anlaşmaları tamamla, nesiller boyu sürecek olan itibarını inşa et. Bileğinin hakkıyla kazandığın bir yere yerleşip evin yapana dek kadar dünyayı dolaşarak altın, prestij ve şöhret kazan. -Varisini veya Sezar'ı Seç: Kazandığın nüfuzu kullan ve İmparatorluğun kaderini belirle. Halkını kraliyet ailesi üyeleri, güçlü bir soylu, savaşlarda kendini kanıtlamış bir kahraman veya başka bir aday arkasında birleştirebilirsin. Hatta tahtın yükü bir kişi için çok fazlaysa İmparator ortak yönetimi bile tercih edebilir. -Yeni Bizans Çeşitlilik İçeriği: İki tekerli savaş arabası yarışı dahil Bizans temalı yeni etkinlikler, anıtlar ve faaliyetler. -Kozmetik Eklemeler: Bizans temalı kullanıcı arayüzü görünümü ve karakterlerin için yeni saray modası, etkinlikler için yeni 2D çizimler, haritada Bizans dünyası için yeni anıtlar, haritada yeni mülk tasarımları, Taht Odası oturumları için Bizans tarzı bir kral salonu ve diğer estetik iyileştirmeler. Ortodoks ilahilerinden ilham alınarak hazırlanan yeni müzikler de dahil.