Crusader Kings III: Legacy of Persia
İran toprakları; insanı bol, kaynağı zengin ve çoğu zaman imparatorlukların kesiştiği bir yerdir. Crusader Kings III'ün yeni Çeşitlendirme Paketi olan Legacy of Persia'da, tarihî açıdan önemli ve büyüleyici bu bölgede orta çağ hakimiyeti çekişmesine katılın. Abbasi Halifeliği'nin 9. yüzyılda gerçekleşen Samarra'da Anarşi ile tarihî çöküşünden ilham alan Legacy of Persia, bölgenin güç mücadelesi olan İran Intermezzosu'nu tanıtıyor. İlk kez Fate of Iberia çeşitlendirme paketinde sunulan Çekişme Sistemi'nin üstüne koyan Legacy of Persia, bölgedeki devletlere kültürel açıdan önemli daha çok çeşit ve değişiklik katıyor. Crusader Kings III: Legacy of Persia'nın özellikleri şunları içerir: - İran Intermezzosu: Abbasi Halifeliği çöküştedir ve iradesi sağlam olan İranlı hükümdarlar, bağımsızlıklarını ilan etmek ve bölgeye yeni bir gelecek sunmakta kararlıdırlar. Yeni bir İmparatorluk kurup bocalayan Halifeliğe kendi menfaatin için boyun mu eğdireceksin, yoksa yeniden dirilen bir Halifeliğin bölgeye düzen sağlayıp sağlayamayacağına mı bakacaksın? - Daha Fazla Tarihî Çeşit: İran bölgesindeki hükümdarlar için yeni kararlar, etkileşimler ve yapıların yanı sıra, klan liderliğinin ve sınır bölgelerinin korunmasının önemini vurgulayan özel içerikler. - İran Kültürlerindeki Değişiklikler: Yeni İran gelenekleri; yenilikçi Saray Alimleri'ni, benzersiz Ağır Silahlı Süvarileri ve çorak topraklara zenginlik taşıyan güçlü yeni binaları içerir. - Yeni Tasarım ve Müzik: Bu Çeşitlendirme Paketinde İranlı karakterler yeni kıyafetlere kavuşuyor, İran binaları yeniden tasarlanıyor ve arayüz daha İran tarzı bir görünüme bürünebiliyor. Ayrıca bazısı etkinliğe göre bazısı da ortamı oluşturmak için çalan 8 yeni müzik parçası da bulunuyor.