Crusader Kings III: Khans of the Steppe
Bozkırın Hakimi Ol Rüzgârlar Büyük Bozkır'ı süpürürken halkının ihtiyaçlarıyla ilgilen, onlarla birlikte atını ufka, daha yeşil otlaklara, fethedilecek yerlere ve alınacak yeni hazinelere doğru sürmeye hazırlan. Crusader Kings III için ikinci Temel Genişletme olan Khans of the Steppe'te göçebe hayatı sahneye çıkıyor ve hem yeni mücadelelerden hem de yeni fırsatlardan oluşan zengin bir görüntü sunuyor. Göçebelerin benzersiz güçlerinden faydalanıp sürekli değişen Bozkır Mevsimlerinde hayatta kal ve iraden karşısında dünyaya diz çöktür. Büyük Han ol veya mevcut Han'ı yen. Önemli Özellikler - Göçebe Hükümet Yönetmenin yeni bir yöntemine kucak aç. Göçebe Hükümetler halkının can damarı olan Sürün etrafında şekillenir. Ülkeni göçlerle yönet, halkının sürekli hareket hâlinde ve dayanıklı olması gerek. Baskınlık değerini yükselt ve tebaanı kendi iradene bağlayarak sana İtaat duymalarını sağla. - Bozkır Bölgesi Büyük Bozkır'daki hayatın zorluklarını deneyimle. Bozkır Mevsimi sistemi, toprakların verimliliğini zaman içinde değiştirecek. Böylece sürekli adapte olmak ve göç etmek zorunda kalacaksın. Daha yeşil otlakları ara, yeni bölgeleri idaren altına al, bu geniş ve sahipsiz bölgenin hakimi ol. - Bağlı Devletler Sistemi Yeni bir tebaa ilişkisi türüyle ittifaklar kur ve kaynakları güvenceye al. Bağlı devletler, vasallığa daha esnek bir alternatif sunar. Bağımsızlığa ve uyarlanabilirliğe olanak tanırken hem bağlı olunanlar hem de tebaa için benzersiz avantajlar sunar. - Tanrı'nın Kırbacı Ol Büyük Han'ın sorumluluklarını üstlen ve Bozkırları demirden hükmün altında birleştir. Bilinen dünyanın her yerinde yıkıcı fetihleri yönet, "Tanrı'nın Kırbacı" kehanetini gerçekleştirirken imparatorlukları sancağının altında ez. - Moğol Çeşitlilik İçerikleri Moğolların geleneklerine ve kültürüne yakından bak. Yeni Yer İşareti sayesinde yolculuğuna Temuçin'le, yani genç ve hırslı Cengiz Han'la başlayıp tüm tarihi değiştir. Kurultay konseyini ve yeni Moğol halefiyet türünü deneyimle. Yeni yıl kutlamaları Tsagaan Sar gibi sürükleyici yeni etkinliklerle etkileşime gir.