Crusader Kings III Content Creator Pack: Arctic Attire
Başarılı Crusader Kings III mod yapımcısı Aj ile iş birliği kapsamında geliştirilen Arctic Attire Content Creator Pack ile, uzak kuzey diyarlarının soğuğuna göğüs ger. Arctic Attires, oyuna Sami ve Hantı halklarının estetik anlayışından ilham alan kozmetik ögeler ekliyor. Content Creator Pack şu kozmetikleri içeriyor: - 8 kıyafet stili - 2 alt giyim modeli - 3 pelerin - 8 başlık - 1 Zırh seti (başlık ve zırh) - 1 oyun müziği: "Longing for the Land" (Sami geleneksel müzik tarzına ait bir "joik")