Crusader Kings III: Chapter III
Bölüm III ile yeni ihtişamlı askeri fetihlerin destanlarını ve romantik maceralarını yaz. Bu Bölümde iki genişletme, bir etkinlik paketi ve bir kozmetik geliştirme bulunuyor. Crusader Kings III’e daha fazla derinlik katacak yeni mekaniklerin, yeni etkinliklerin ve yeni tarihsel içeriklerin tadını çıkar! Bölüm III şunları içerir: Couture of the Capets (Chapter III satın alındıktan sonra hemen kullanılabilir) Couture of the Capets ile zengin bir dünyanın kapılarını ardına kadar aç. Bölüm III satın alımıyla hemen açılan bu kozmetik paket, Fransız asil kültüründen (13. yüzyıl) ilham alan moda ve tarzları sunar. Legends of the Dead (18 Kasım 2025'te çıkacak) Bu Önemli Genişletmede kendini, yüzyıllar boyunca süregelen soyunun gücünü büyük yiğitlikler ve etkili propaganda ile güçlendirdiğin bir efsane figürüne dönüştür. Hanedanının efsanesini Saray Tarihçileri aracılığıyla yönlendir; artan itibarını kalıcı ve önemli bir miras yaratmak için kullan. Ama uzak diyarlardan gelebilecek tehditleri göz ardı etme çünkü Kara Veba da kendi efsanevi mirasını inşa ediyor. Roads to Power (11 Mayıs 2026’da çıkacak) Bizans İmparatorluğu’nun egemenliği bu Büyük Genişletme sahnesinde başrolü oynuyor. Yeni İdari Hükümet formu ile Konstantinopolis’ten hükmet ve çeşitli yeni Bizans temalı etkinlikleri ve çeşitlilikleri deneyimle. Veya çok cesur ol ve asil itibarının toprağa bağlı olmadığı kiralık bir Maceracı olarak haritada gezinerek bir yaşam sür. Wandering Nobles (11 Mayıs 2026’da çıkacak) "Tours & Tournaments" ile gelen seyahat sistemi üzerine inşa edilen bu etkinlik paketi, yeni bir Seyahat Yaşam Tarzı ve seyahat etmek için yeni yollar ve sarayının güvenli sularından çok uzakta gezinmeye bağlı olaylar ve hikayeler gibi yeni amaçlar sunar.