Crusader Kings III: Celestial Edition
Celestial Edition ile Batı Avrupa'dan Doğu Asya'da kadar uzanan bir haritada, karakterlerle dolu bir dünyada soylu hanedanlara yeni tarihler yaz. Bu paket Crusader Kings III ve All Under Heaven ürünlerini içerir. İster Avrupa Orta Çağı boyunca aile rekabetlerini keşfet ister Doğu ve Güneydoğu Asya'da çevrendeki hanedanlar yükselip düşerken Çin'de Göklerin Hükümdarlığı için mücadele et. Hepsi vereceğin kararlarla yazılacak binlerce karakter ve sayısız tarihî hikâye seni bekliyor. The Crusader Kings III: Celestial Edition şunları içeriyor: Crusader Kings III Base Game: Hanedanının Orta Çağ boyunca yönünü belirlerken entrikacı saray mensupları ve soyluların hırslarıyla dolup taşan bir ülkeyi yönet. Her biri kendi yetenekleri ve kişiliklerine dayanan eylemlerde bulunan ve kararlar veren on binlerce karakterle dolu bir dünyada savaşı, diplomatik evlilikleri veya sinsice planları kullan. Dindar bir lider veya bir tiran olarak itibarını inşa et, tarihe izini bırakmak için prestijini, servetini ve topraklarını biriktir. Crusader Kings III: All Under Heaven: Crusader Kings III için gelmiş geçmiş en büyük genişletme olan bu paket, oyunun sahnesini Doğu ve Güneydoğu Asya'ya doğru genişletiyor, büyüyen haritayı benzersiz oyun sistemleri ve çok çeşitli kültürlere ev sahipliği yapan bu bölgeyi daha fazla tarihî renkle dolduruyor. Gücünü ve prestijini artırmak için Kmer tapınak-şehirleri inşa et, Japonya'nın adalarını hâkimiyetin altına almak için diğer daimyolarla mücadele et veya gelmiş geçmiş en büyük imparatorluk olan Çin İmparatorluğu'nu idare et.