Crow
Eski bir Gökyüzü İnceleme ajanı olan Crow, başka dünyalarda tek başına geçirdiği onca yılın ardından emekli olarak Shear'a döndü. Evcil Vatozu, Canavarı takip etmediği sürece her zaman onun yanında. Yavaşlatma Silahı ve Uzun Namlulu Tüfeğinin de yardımıyla Crow yeni bir tür Tuzakçı.