Crossout — Triad: The Rascal
— Eşsiz zırhlı araba: “Charming predator”; — Destansı nadirlikte eşsiz silah “Yokai”; — Yeni savunma modülü: “Interceptor”; — Eşsiz karakter portresi “Nogitsune”; — Eşsiz boya kutusu; — 1500 oyun içi para. Ek olarak, oyuncu şunları alır: — Yeni yapısal parçalara erişim; — Maksimum parça sayısı 50'e yükseltildi. En geniş manşetler kimonodadır. Bu yüzden Birlik bolca koz kartına sahiptir. Vadi, Ravager sorunu ile boğuşurken şirket, ajanlarının yardımıyla etkisini kurmaya çalışıyor. Jiangshi zalim bir güçse, doğrudan yüzüne oturacak bir yumrukla Nogitsune güzelliğe ve cazibeye kavuşur. Ayrıca ince bir kılıç da düşmanın rehavete kapıldığı anda kalbini parçalar. Birliğin diğer elçileri sadece yerel halkı sindirmiş ve yabancılaştırmış. Diğer yandan Nogitsune ise "arkadaş edinmek" için buralara gelmiş. Sadece güzel kürkünü göstererek güven kazanacak ve böylece kurbanı "tilkiyi" alıp kendi evine götürecek. Ama onun cazibesinden etkilenmeyen kişi buna daha çok pişman olabilir. Bu durumda o, ne isterse elde edecektir. Bu sırada düşmanını gözsüz ve boğazında kesiklerle bırakacaktır. Paketlerde sunulan eşsiz zırhlı araba; silah dengesi, modül kombinasyonları ve muharebedeki hızıyla bilinir. Arabayı garaja koymak için, "Packs" sekmesine git, istenen zırhlı aracı seç ve "Assemble" butonuna tıkla. Bu paketi satın aldığında bir araç yapmak için kullanılabilecek parça sayısı 50'a çıkar. Dikkat! Belirli koşullar altında depo taşması mümkündür. Paketi satın almak ayrıca yapısal parçalara da erken erişim verir. Bazı parçalar eşsizdir ve yalnızca bir kopya olabilir. Eşsiz portreler, hayatta kalanlar arasında kendini göstermek için harika bir fırsat sağlar. Boya kutuları zırhlı aracını pakettekilerden farklı göstermenin bir yoludur. Madeni paralar — pazarda diğer hayatta kalanlardan zırhlı araba parçaları almak ve parça üretimi için çalışma tezgahı kirasını ödemekte kullanılan oyun içi para birimidir. Dikkat! Birden fazla paket satın alınırken kazanılan madeni para istiflenir!