Crossout – Steel shield
— Zırhlı araba: "Mark XO" — Destansı enderlikte Eşsiz Paletler: "Goliath" (2 parça) — Silahlar: Özel enderliğe sahip "M-25 Muhafız" Ön Makineli Tüfeği ve Destansı "Cellat 88 mm" Taret Topu — Kabin: "Dişkıran" — Karakter portresi: "Yaşlı Mitch" — Eşsiz Hologram — Eşsiz Boya Kutusu: "Koruyucu Örtü" — Yeni Çıkartma: "Kartal ve Kalkan" — Yeni yapısal parçaya erken erişim: "Kuşlar Kralı" — Profil özelleştirmesi için eşsiz arka plan ve logo — Maksimum parça sayısı 65'e yükseltilir. — 3400 oyun içi para. Mitchell da Çöldeki hayattan payına düşeni almıştı. Dayanıklı tankının kontrolünü babasından başka birine vermesinin üzerinden yıllar geçti. Yine de bunca zamandır onun prensiplerine uygun davranmaya devam ediyor... Asla ilk saldıran olma! Çölde bu prensibi takip etmek pek akıl kârı olmasa gerek... Yaşlı Mitch birçok defa ölümle burun buruna kaldı ve tankı da o kadar çok tamir gördü ki artık ne dışından ne de içinden onu tanıyabilmek mümkün değil. Değişmeyen tek bir şey var; masumların yanında olanların çelikten iradesi, aldığı her yaradan sonra yeniden cepheye koşup olabildiğince fazla insanı tehlikeden uzak tutmaya çalışacak! Bu pakette sunulan Eşsiz Zırhlı Araba, sahip olduğu dengeli silahlar, modül kombinasyonları ve savaştaki çevikliğiyle tanınmaktadır. Arabayı garaja çekmek için, "Paketler" sekmesine git, dilediğin Zırhlı Arabayı seç ve "Montaj" düğmesine tıkla. Bu paketi satın aldığında bir araç yapmak için kullanılabilecek parça sayısı 65'e çıkar. Dikkat! Belirli koşullar altında depo taşması mümkündür. Paketi satın almak ayrıca yapısal parçalara da erken erişim verir. Bazı parçalar eşsizdir ve yalnızca bir kopya olabilir. Eşsiz portreler, hayatta kalanlar arasında kendini göstermek için harika bir fırsat sağlar. Boya kutuları zırhlı aracını pakettekilerden farklı göstermenin bir yoludur. Madeni paralar — pazarda diğer hayatta kalanlardan zırhlı araba parçaları almak ve parça üretimi için çalışma tezgahı kirasını ödemekte kullanılan oyun içi para birimidir. Dikkat! Birden fazla paket satın alınırken kazanılan madeni para istiflenir!