Crossout - Horsemen of Apocalypse: Pestilence
— Zırhlı araba “Pestilence Machine” - Silah: Destansı alev makinesi "Remedy", 2 parça. — Eşsiz destansı kabin "Blight". — Benzersiz "Trickle" dekoru (sol ve sağ). — Marina Pokrovskaya namıdiğer Veba'nın benzersiz portresi. — 1500 oyun içi para. Ek olarak oyuncu şunu alır: "Pestilence" yapısal parçaları. — Eşsiz yapıştırma seti. — Boya kutusu "Strain". — Kullanılan maksimum parça sayısını 55'e yükseltir. Marina Pokrovskaya takma adını hiç sevmiyor. Ona Kıyametin Atlılarını hatırlatıyor ve içinde yakıcı bir özlemi hatırlatıyor. Bir zamanlar düzinelerce insan Waderkvarn sığınağına kilitlendi, böylece kıyamette hayatta kaldı ve kendi türlerine ölümcül bir ihanet ettiler. Ama Veba'nın hikayesinin bununla alakası yok. Tabii ki diğer atlılar gibi çete yapısında önemli bir rol oynadı. Ama onun aklı ve bilgisi tüm talihsizliklerden sonra bile bir veba test sahasında işe yaradı. Biten ilk kaynak ilaçtı. Ve yakın şehirlerden getirilenler uzun süre yetmedi. Marine her şeyi denedi ama hastalık çok hızlı yayıldı, insanlar panikledikçe daha da ilerledi. Salgın kaçınılmazdı. Yayılmasını kontrol altına almak için Marina'nın tek çaresi kalmıştı. Ateş... Hastalık yıllarca geri gelmedi. Ve Victor Pyrrhus'un hayatını kurtaran bir zamanların tecrübesiz acil doktoru küllerinden doğdu ve yeni bir isim aldı: Veba. Artık atlı çeteye tedarik sağlıyor, kendinin ve diğerlerinin yaralarını sarıyordu. Ve veba onların topraklarını tekrar yuttuğunda, elindeki alev makinesini kullanmaktan hiç çekinmedi. Paketlerde sunulan özel zırhlı arabalar, savaşta belli silah, zırh ve hız özellikleri dengesiyle bilinir. Arabayı garaja koymak için, oyunu başlat, şablon menüsünü aç ("B" tuşu), 'Paketler' sekmesine git, istenen zırhlı aracı seç ve 'Montajla' butonuna tıkla. Bu paketi satın aldığında bir araç yapmak için kullanılabilecek parça sayısı 55'e çıkar. Paketi satın almak ayrıca bazı grup yapısal parçalarına da erken erişim verir. Satın alınmanın üzerine bu parçalar hemen kullanılabilir hale gelir ve uygun saygınlık seviyesine ulaşıldığında tekrar dağıtılmaz. Bazı parçalar türünün tek örneğidir ve oyuncular bu parçaların yalnızca bir tane kopyasına sahip olabilir. Eş zamanlı bir standart ve delüks paket alınırken, yapısal parçalar ve portreler kopyalanmaz Eşsiz portreler, hayatta kalanlar arasında kendini göstermek için harika bir fırsattır. Boya kutuları zırhlı aracını diğerlerinden farklı göstermenin bir yoludur. Madeni paralar — pazarda diğer hayatta kalanlardan zırhlı araba parçaları almak ve parça üretimi için çalışma tezgahı kirasını ödemekte kullanılan oyun içi para birimidir. Dikkat! Birden fazla paket satın alınırken madeni para miktarı istiflenir!