Crossout - Horsemen of Apocalypse: Famine
— Zırhlı araba "Famine Machine". — Eşsiz destansı kabin "Howl". — Famine, namı diğer Veran Wolf'un benzersiz bir portresi. — Boya kutusu "Eroded Metal" — Benzersiz dekor "Swarm" (sol ve sağ). — 1500 oyun içi para. Ek olarak oyuncu şunu alır: — Silahlar: Nadir "Junkbow" pompalı tüfek, 2 parça; "Borer" yakın dövüş silahı, 2 parça — "Famine" yapısal parçaları. — Benzersiz yapıştırma seti. — Kullanılan maksimum parça sayısını 55'e yükseltir. Veran Wolf, Waderkvarn'da üretim departmanının sıradan bir çalışanıydı. Hiç parlak fikirleri yoktu ya da özel bir verimliliği yoktu ama işini zamanında ve iyi niyetle yapardı. Kıyamet kopmadan önce her şey sıradan gidiyordu. Zavallı Veran kapılar kapandığında onu sonsuza dek eski yaşamından uzaklaştıran test alanında olma talihsizliğini yaşadı. Tamamen çıldırmış bir grup çalışan, içerideki gücü ele geçirdi. Tiranlar müthiş zorlukla devrildi. Atlılar yaşardı test alanında, asla başlarını belaya sokmadılar asla başlatmadılar. Ta ki bir gün tiranlar dönene kadar. İki kat güçlü üç kat öfkeliydiler. Kan nehirleri aktı ve Veran'ın sinirleri bozuldu. Sessiz kâtibin içerisindeki canavar uyandı. Ve içinde vahşi, her şeyi kuşatan bir açlık uyandı. Ve bu açlığı sakinleştirmek imkansızdı. Saldırganlar merhametsiz Famine sayesinde büyük ölçüde yenilgiye uğratıldı. Zırhlı aracından sürüklendiğinde canavar kaybolmuştu. Yalnızca afallamış Veran kalmıştı. Zamanla Kurt, Famine'i kontrol etmeyi öğrenmişti ve kendisini canavardan korumak için bir maske takmasını istemişti. Diğer kişiliği Veran'ı korkutsa bile, Atlıların uğruna Ölümün çağrısını tekrar tekrar serbest bırakmaya hazırdı. Ve Çöl onun aç ulumaları üzerine ürperdi. Bu paketi satın aldığında bir araç yapmak için kullanılabilecek parça sayısı 55'e çıkar. Paketi almak ayrıca bazı grup yapısal parçalarına da erken erişim verir. Satın alınmanın üzerine bu parçalar hemen kullanılabilir hale gelir ve uygun saygınlık seviyesine ulaşıldığında tekrar dağıtılmaz. Bazı parçalar türünün tek örneğidir ve oyuncular bu parçaların yalnızca bir tane kopyasına sahip olabilir. Eş zamanlı bir standart ve delüks paket alınırken, yapısal parçalar ve portreler kopyalanmaz. Özel portreler, hayatta kalanlar arasında kendini göstermek için harika bir fırsattır. Boya kutuları zırhlı aracını diğerlerinden farklı göstermenin bir yoludur. Madeni paralar — pazarda diğer hayatta kalanlardan zırhlı araba parçaları almak ve parça üretimi için çalışma tezgahı kirasını ödemekte kullanılan oyun içi para birimidir. Dikkat! Birden fazla paket satın alınırken madeni para miktarı eklenir!