Smilegate EntertainmentAtıcı
This bundle includes 54,300 GP and a bonus of 100 Crossfire points. GP and Crossfire points (CFP) are both in-game currencies and can be used to obtain new in-game content. With GP and CFP you can get newly added items and enjoy this game even more. Separately downloaded CrossfireX is required. Purchased GP and CFP can be used to obtain CrossfireX in-game content.