Crossfire
Paralı asker Layla, Atlas Dağları'nda bir keşif görevi üstlenir. Ancak görev kısa sürede kontrolden çıkar ve kendini tek başına üstesinden gelemeyeceği acımasız bir hayatta kalma mücadelesinin içinde bulur. Cross ise düşman taraftan bir operatör: eğitimli, ölümcül ve Layla'nın güvenmek isteyeceği son kişi. Fakat burada mesele güven değil, hayatta kalmak. Hayatta kalmak ve insanlıklarını korumak için savaşan bu ikili için aralarındaki bu sorunlu ittifak, önlerindeki varoluşsal tehdidi aşmanın tek yolu.