CrossCode: Manlea Skin
Sonunda, yıllarca süren belirsizlikten sonra şaka gerçek oldu. Manlea gerçek. Manlea kudretli. Manlea güçlü. Manlea sonunda CrossWorlds'te. Güçlü ol, kaslı ol. Seni duyduk. Hayali MMORPG'nde erkek bir karakter olarak oynamak, dünyayı kurtaran yiğit ve erkeksi bir kahraman olarak rol yapmak istedin. Her hareketi manalı olan bir erkek ol. Manlea ol. Pekala. Şakalarımız bitti. Uyarı: Bu DLC'yi alma kararı size aittir. Bu DLC, oynanışı değiştirmez. Sadece Görünüm olarak Manlea'yı kullanmanızı sağlar. Bu kadar. Sizi erkeksi yapabilir. Yapmayabilir de. Satın alırsanız, bu sizin hatanızdır. Oynanışı veya diyalogları değiştirmez.