Crossbow Carnage Weapons Pack
Crossbow Carnage DLC paketi ile, yeni silahlarını kuşanarak düşmanlarına sürpriz yap. Dört yeni silah ve hayalet Zeb-bruh silah görünümü ile düşmanlar kurşun kafalarına girene kadar geldiğini fark etmeyecekler. Sniper Ghost Warrior Contracts 2 ana oyun gereklidir.