Cronostase Electric Collection
Kutu itmeli “Sokoban” türündeki oyunlara dayanan, (her birinde 50 bölüm olan 7 farklı bulmaca oyun modundan oluşan bir koleksiyon. Oyun modlarının hepsi devre/elektrik temalı ancak endişelenme, önceden devre bilmene gerek yok. (Not: Bu oyunu bitirince elektrik ustası olmazsın.) Bu modda bulunanlar: Lighton - Bir devreyi bağla ve bütün ışıkları yak. Ancak dikkatli ol, kısa devre yaparsan PATLAR! Lighton: Devreleri çift olarak bağla ancak dikkatli ol: sarı ve mavi modlar arasında geçiş yapabilir ve sadece aynı renkteki devreleri hareket ettirebilirsin! Puzzle Light - İki durağan kutunun yerini değiştirerek devreyi tamamla. Puzzle Light: Tek Hamle - Hedefi sadece tek hamlede nasıl tamamlayacağını çözmeye çalıştığın bir mantık bulmacası. Puzzle Light: Döndür - Devre kutularını döndürerek devreyi tamamla. Puzzle Light: Kaydır - Bu sefer kutular oyun tahtası üzerinde sadece dört yöne kaydırılabilir ve başka bir kutuya veya duvara çarpmadan durmazlar. Puzzle Light: Bağla - Bütün devreyi döndürerek daha fazla parça topla!