Crimson Knight DLC
Powstań, młody giermku, i zostań legendarnym obrońcą tego świata dzięki ekskluzywnemu pakietowi Crimson Knight DLC, który zawiera: 3 elementy zbroi 3 elementy broni 3 elementy tarczy 3 elementy hełmu Kraina jest pełna niebezpieczeństw, ale sygnet Karmazynowego Rycerza z pewnością wzbudzi strach w sercach nawet najgroźniejszych wrogów. Noś go z dumą i przynieś chlubę swojemu królestwu.