Crimson Desert
Crimson Desert, Pywel'in güzel ama acımasız kıtasında geçen bir açık dünya aksiyon macera oyunudur. Gri Yeleler'in lideri Kliff'in etrafında dönen destana tanıklık ederken zorlu bir yolculuğa çıkın. Kıtanın dört bir yanına gizlenmiş bilinmeyen bölgeleri keşfedin, kimliği belirsiz yeni güçlerle yüzleşin, hem büyüleyici hem de acımasız bir dünyayı bizzat deneyimleyin. Kara Ayılar'ın saldırısı sonucu, ailesi gibi gördüğü Gri Yele yoldaşlarını kaybeden Kliff. Pywel kıtasındaki tehditler, çatışmalar ve birbirinden farklı hikayeler içinde dağılmış yoldaşları bir araya getirerek, yıkılan Gri Yeleler'i tekrar kurmak ve kaybettiği yuvasına geri kavuşmak için Kliff'in yolculuğu başlıyor. ■ Sınırları Olmayan, Uçsuz Bucaksız Bir Dünya Kesintisiz bir açık dünya olarak tasarlanan Pywel kıtasında, sayısız kader seni bekliyor. Bir gün acımasız bir sınav karşısında diz çökmek zorunda kalabilir, başka bir gün ise masum bakışlı bir canlıya gönlünü kaptırabilirsin. Alabildiğine uzanan bu dünyada dolaşırken kulağına çalınan küçük bir rica, seni beklenmedik bir gerçekle ve kaderinin başlangıcıyla karşı karşıya bırakabilir. Doğanın devasa gücüyle hayat bulduğu Pywel kıtasındaki yolculuğunda, Solumen'in kutsaması sana rehberlik etsin. ■ Çeşitli Aksiyonlar, Acımasız Savaş Crimson Desert'ın savaş alanında tek bir doğru cevap yoktur. Kılıç, mızrak ve yay gibi temel silahlarla dövüşmenin yanı sıra, becerilerini geliştirip farklı özellikleri bir araya getirerek çok daha güçlü bir savaşçı olabilirsin. Kaderini belirleyecek zorlu yolculukta, çeşitli silah ve becerileri kullanarak kendi savaş stilini oluşturup gelişmelisin. ■ Kaderin Başlangıcı Farklı güçlerin gergin bir dengeyle bir arada yaşadığı Pywel kıtasının Pailune bölgesi. Kliff'in yanında her zaman Gri Yele yoldaşları Oongka, Yann ve Naira vardı. Ancak bu denge, Kara Ayılar'ın ani saldırısıyla bozuldu. ■ Kimileri Korumak, Kimileri İse Ele Geçirmek İçin Kara Ayılar ile yapılan savaşta Gri Yele yoldaşlar birer birer hayatlarını kaybeder. Kliff ve Gri Yeleler, Kara Ayılar'ın lideri Myurdin'e karşı verdikleri amansız mücadele sonunda dağılıp birbirlerinden ayrılırlar. ■ Yeni Bir Yolculuğun Başlangıcı Kliff, yoldaşlarının isimlerini kalbinin derinliklerine kazıyarak yıkılan Gri Yeleler'i tekrar kurmaya ve Kara Ayılar'dan intikam almaya yemin eder. Ancak bu yolculukta, kıtanın düzenini bozmak isteyenlerle ve şimdiye kadar hiç bilmediği yeni bir görevle karşı karşıya kalacaktır.