Crime Opera II: The Floodgate Effect
Mafya dünyasının, ölümün ve kanlı aile bağlarının karanlık öyküsünde yeni bir sayfa aç! Gallos ailesinin mafya hikâyesinde yeni bir bölüm başlıyor! Hikâye, ilk oyundan 9 yıl sonra geçiyor. Xander Gallo artık öfkeli, yalnız ve kontrolden çıkmış durumda. Sadece sendikadaki diğer ailelere değil, Gallo ailesinin genç üyelerine de sorun çıkarıyor. Aile mirasını sürdürmek için geride kalanlar kısa süre içinde Xander Gallo'nun yanında veya karşısında yer almaya zorlanırken, hayatlarına devam etmiş gibi görünen diğerleri de istemeden bu girdaba geri çekiliyor. Sadakat ve ihanet, cinayet ve hayatta kalma, aynı zamanda aile bağlarının gücü veya kırılganlığı üzerine bir hikâye. Bir görsel roman olan Crime Opera II: The Floodgate Effect, oyunculara olayları doğrusal ("kinetik") bir şekilde izleme veya yol boyunca verecekleri önemli kararlarla anlatının ilerleyişini etkileme seçeneği sunuyor. Tüm bunlar, titizlikle elle çizilmiş karakter portreleri, keşfedilecek çok çeşitli sahne ve senaryolar, özgün arka planlar ile kasvetli ve tehlikeli atmosfere uygun bir müzik eşliğinde sunuluyor.