Crime Fighter Challenge Paketi No. 4
Crime Fighter Challenge Paketi ile Batman, Nightwing, Robin, Catwoman ve Azrael'in de bulunduğu çeşitli karşılaşma ve predatör haritalarını al. Genişletilmiş görev paketi, Serbest Savaş ve Görülmez Yırtıcı Hayvan hayalet saldırıları ile ilgili odaklı eğitim sağlar.