Cretaceous Terror Pack
Bu DLC, hemen avlanacak iki yeni dinozor içerir. Amacınız onları kupa odanıza eklemekse, gelişmiş avlanma becerileri kesinlikle gereklidir. Giganotosaurus ("dev güney kertenkelesi"), Dünya'da var olan en büyük etçil dinozorlardan biriydi. Keskin bir koku alma duyusuna sahip olan Giganotosaurus (bir therapod dinozor), yetişkin bir Tyrannosaurus Rex'ten daha hızlıdır, ancak beyni ünlü akrabasının sadece yarısı kadardır. Giganotosaurus, göllerin yakınında dairesel şekillerde sinsi sinsi gezinmeye meyillidir, ancak kesinlikle tüm adada dolaşabilir (ve bazen olacaktır!), bu yüzden her zaman tetikte olun! Bu canavar şanssız insan avcılarını yemediğinde, olağan diyeti genç sauropod dinozorlarından oluşur. Carnotaurus ("et yiyen boğa"), gözlerinin hemen üzerinde filizlenen iki karakteristik boynuza sahip tek etoburdur ve benzersiz kaslı boynu, bu kavgacı yırtıcıyı et yiyen benzerlerinden ayırır. Tyrannosaurus Rex'ten daha küçük ve hız (56 km/s'ye kadar!) ve saf güç için inşa edilmiş olan Carnotaurus (bir theropod dinozor), T. Rex'ten daha çevik ve hızlıdır ve her zaman adanın içinde ve çevresinde su yakınında avlanır. İnanılmaz derecede etkili bir ölüm makinesidir, bu yüzden dışarıdayken şansınızı denemeyin!