Cosmos Bit
Kahraman bir uzay savaşçısı olan Stella Mironova olarak heyecan ve tehlike oldu bir dünyayı keşfet. Cosmos Bit’te, 1980’lerin ve 1990’ların klasikleşmiş platform, aksiyon, keşif oyunlarından ilham alan bu oyunda 8-bit döneminin büyüsünü tekrar yaşayacaksın. Bu yolculukta birçok yerden geçip onlarca canavarla savaşacak, akıl almaz mücadelelerden geçecek ve korkunç düşmanlarla yüzleşeceksin! Güçlerini geliştirmek için her seviyede mineraller toplayabilir misin? Mücadele zorlu ama yıldırıcı değil. Oyun hem bu türün müdavimleri hem de yeni başlayanları için fazlasıyla eğlenceli! Özellikler * Metroidvania türüne övgü! * Retro piksel görsel tasarım! * Jake D. Bind’ın üst düzey Synth Wave müzikleri!