Control
New York'taki gizli bir ajans, dünya dışı bir tehdidin istilasına uğradıktan sonra, Control'ü yeniden ele geçirmek için mücadele eden yeni Yönetici sen oluyorsun. Remedy Entertainment'ın hazırladığı bu doğa üstü 3. şahıs aksiyon-macera oyunu, savaşarak kapsamlı ve tahmin edilemeyen bir dünyada ilerlerken bir yandan da doğa üstü yetenek kombinasyonlarında, özelleştirilebilir ekipmanlarda ve duyarlı ortamlarda ustalaşmanı gerektiriyor. Control, Jesse Faden'ın hikayesini ve Yönetici görevine geçerken başladığı kişisel cevap arayışını ele alıyor. Control dünyasının ve Jesse'nin bu yolculukta tanıştığı müttefiklerinin kendilerine özgü bir hikayesi var. Jesse diğer Büro ajanlarıyla çalışıyor, tuhaf deneyler ve sırları keşfediyor.