CONTROL Resonant Digital Deluxe Edition
CONTROL Resonant için hemen ön sipariş vererek şunları aç: -Tını Yozu Kostümü -Cepçi Aleti Eseri -- CONTROL Resonant Digital Deluxe Edition ile deneyiminizi taçlandırın. İçerikler: - Ana Oyun - Dijital Sanat Kitabı - Orijinal Oyun Müzikleri - Gizil Güçlü Eser (Cüzdan) - Başlangıç Kaynak Paketi - BDV Görev Kostümü Federal Control Bürosu'nun (FBC) elinde yıllarca tutsak kaldıktan sonra, doğaüstü bir krizle mücadele etme görevi Dylan Faden'a düşüyor. Gerçekliğimizin en temel unsurlarını değiştiren, gizemli, kozmik bir varlıkla savaşmakla görevlendirilen Dylan, yeni keşfettiği güçlerini kullanarak Manhattan'ı saran sayısız tehditle mücadele etmek zorunda. Pek çok ödül kazanan CONTROL'un bu devam oyununda Dylan'a katılarak kaotik Hiss'lerin, istilacı bir mikroorganizma olan Küfün ve diğer doğa üstü, çarpık tehditlerin yozlaştırıcı etkileri tarafından istilaya uğrayan bir şehrin engin bölgelerini keşfet. Doğaüstü yeteneklerinin tam potansiyelini açığa çıkarmaya çalışan Dylan, Federal Control Bürosu'nun Yöneticisi olan kız kardeşi Jesse Faden'ı bulmaya ve Kadim Ev'in sınırlarının ötesine taşarak dünyamızı paramparça eden tehlikelerin ne olduğunu anlayıp onları kontrol altına almaya çalışıyor.