Contra: Operation Galuga Early-purchase Bonus
Contra: Operation Galuga'yı erken satın alan oyuncular (ya da ön satın alım gerçekleştiren oyuncular), erken satın alım bonusu olarak oyun kredileri elde edebilecek! ・1000 Credits Credits ile çeşitli avantajların ve yeteneklerin kilidini açarak Contra deneyimini geliştirebilirsin.