Construction Simulator - Stadium Expansion
Barajın üzerinden bir şut! Gol mü? Kıl payıyla kaçtı çünkü heyecan verici futbol maçları aynı derecede etkileyici sahalarda oynanmalı! Construction Simulator için Stadium Expansion ile bir stadyumun yanı sıra onunla ilgili tesislerin inşaatına sen de katkıda bulunabileceksin. Bu DLC, altı klasik görevin yanında beş görevlik eğlenceli bir hikâye moduyla oyununun Avrupa haritasına 30 saatlik zevkli bir inşaat serüveni ekliyor. Stadium Expansion'ın ana teması ise sıfırdan bir stadyum inşa etme süreci. Bu süreç yaya köprüsü ve çeşitli stantlar ile ilgilenmenin yanı sıra VIP localarını ve stadyum girişini inşa etmeyi ve nihai stadyumun harika manzarası eşliğinde sahanın yapımını içeriyor.