Construction Simulator - Spaceport Expansion
Hiç evrenin keşfedilmesine katkıda bulunmak istedin mi? O zaman Construction Simulator'ın Spaceport Expansion Eklentisini kaçırma! Bu DLC ile seni yeni, tropik bir yarımadayı keşfedeceksin ve orada sıfırdan bir uzay limanı inşa edeceksin. Her biri üç görevden oluşan iki yeni hikâyenin yanı sıra iki görevden oluşan bir büyük final hikâyesiyle araştırma merkezi, roket fırlatma alanı ve uzaya bir uydu fırlatmak için gereken diğer birçok tesisi inşa edebilirsin. Daha fazla görevle birlikte bu işler, yaklaşık 40-50 saat daha oyunun tadını çıkarmanı sağlayacak. Peki bu işleri arkadaşlarınla çok oyunculu modda keyifli vakit geçirerek tamamlamaya ne dersin? Dev şantiyeler seni bekliyor!