Construction Simulator - Customization Kit
Şantiyede tüm gözler senin üzerinde. Kasklarını süsleyip işçiliğine renk kat! Customization Kit'in içinde kişisel güvenlik ekipmanlarında kullanabileceğin yeni tarzlar bulacaksın. Sıcak alevlerden şık puantiyelere 9 farklı, renkli tasarım ile kasklarını özelleştir. Çeşitli kulak koruyucular ve gözlüklerden dilediğini seç! eştirme Kiti, kişisel koruma ekipmanların için ek tasarımlar içerir: Baretlerini 9 farklı tasarımla özelleştirebilir, çeşitli kulaklıklar ve gözlükler arasından seçimini yapabilirsin!