astragon Entertainment GmbHSimülasyon
Cosmetic Pack #3, işini yaparken hem güvende olmana hem de harika görünmene olanak sağlıyor. Bu DLC Construction Simulator oyununa iki özelleştirme seti ekliyor. Dinozor temalı seti seç, uyumlu gözlükleriyle kask ve kulak koruyucularıyla işinin başındayken tarih öncesi bir havan olsun. Ya da uyumlu kulak koruyucuları ve gözlükleriyle içecek kaskını seç, yanında gelen ferahlatıcı iki gazozla susuz kalma.