Karakterini özelleştirerek şantiyede tarzını ortaya koy! Cosmetic Pack'in ilk parçasıyla şu havalı güvenlik ekipmanlarına erişebilirsin: İki yeni güvenlik gözlüğü, iki kask ve iki kulak koruyucu arasından istediğini seç. Kaskın erimiş trafik konisine benzese bile kontratlarında güvenliği elden bırakma.