Construction Simulator - Car & Bobblehead Pack
Car & Bobblehead Pack'te, Construction Simulator'da kullanabileceğin iki harika içerik bulunuyor: Kemerini bağla çünkü bu DLC'de, iki haritadaki yollarda turlarken giderken arkanda piksel piksel tozlar uçuşturacak parlak turuncu renkli özel bir spor araba var. Ayrıca bu eklentiyle sevgili dostun Hape'in sallanan kafalı oyuncağı yolculuklarında sana eşlik edecek. Bu oyuncak, belirli araçların sanal gösterge paneline otomatik olarak eklenecek.