Constance
Boyaya Dönüş Boya tabanlı mekanikleri kullanarak sürekli devam eden bir akışı deneyimle. Yere ve duvarlara dalış yap, havayı ve düşmanları yarıp geç! Fırçanı Kuşan Fırçanla yeni tekniklerin kilidini açmak; tehditkâr düşmanları alt etmene, zorlu platform hareketlerinin üstesinden gelmene, karmaşık bulmacaları çözmene ve ilerlemeye devam etmene yardımcı olarak seni daha da güçlendirir. Kendini Keşfet Constance'ın doğrusal olmayan ve bağlantılı dünyasını keşfederek sayısız sırrı, yeteneği, geliştirmeyi, karakteri, yan görevi ve ilham veren anları deneyimle. Dengeyi Kurmaya Çalış Fırça teknikleri kullanmak Boya'nı yozlaştırır. Dikkatli ol, tamamen yozlaşmış hâle gelirsen olumsuz etkilere maruz kalırsın! İlham Al Yolculuklarında bulduğun ilham kaynaklarını kullanarak not defterine çizim yap. Çizimlerin, Constance'ın becerilerini güçlendirir ve özelleştirir. Malzeme toplayarak çizimlerini daha da güçlü sanat eserlerine dönüştürebilirsin. Öldüğünde Yolunu Kendin Çiz Öldüğünde yolculuğuna nasıl devam edeceğini kendin seçebilirsin. Bir bedel karşılığında mücadelene azimle devam mı edeceksin yoksa güvenli noktalardan birine dönerek gitmediğin yollardan birini mi keşfedeceksin? Zengin ve Yaratıcı Dünya Constance'ın iç dünyası kendi akıl sağlığına çok bağlıdır. Her bir renkli biyom ve içinde yer alan düşmanlar ile karakterler, Constance'ın psikolojisinin ve kişisel geçmişinin farklı yönlerini temsil eder. Etkileşimli Hikâye Constance'ın geçmişinde yer alan kişisel zorluklar, yaratıcılık, iş yaşam dengesi ve içsel gayelerle ilgili oynanabilir hikâyeleri deneyimle. Constance olarak oyna ve onun geçmişini keşfet!