CONSCRIPT - Golden Gun Pack
Altın Silah, altın kaplamalı bir Mauser C96 kopyasıdır. “Standart yarı otomatik Alman menşeli tabancanın altın kaplı Çin sürümü. Nişangâhındaki yanlış işaretler, bunun bir kopya olduğunu gösteriyor.”