Conquistadorio
Zafer kazanmış ve hayatında birçok denemeden geçmiş bir kişi, emekli olup bir eremite olmaya karar verdi. İnsanlardan uzakta, kendi yalnız mağarasında sadece uzanmak istiyor. Ama görünüşe göre kader bile böyle basit bir girişimde bile size yeni zorluklar sunuyor. Sevdiğiniz uyku yeri olan mezar kayboldu. Onu bulmak ve yol boyunca birçok gizemi çözmek için bir göreve çıkmalısınız. Hikaye: Kaybolan eşyayı aramak ve bulmakla görevlendirildiniz. Bulmacalar: Zeki ve zorlu bulmacalar sizi saatlerce büyüleyici mantık meydan okumalarıyla meşgul tutacak. Grafikler: Kendine özgü el yapımı sanat tarzı, size eşsiz ve büyüleyici bir estetik sunacak. Ses: Ortam sesleri, arka müzik ve karakterlere özgü ses efektleri, oyuna daha derin bir şekilde dalmanıza yardımcı olacak. Diyaloglar: Conquistador, sözsüz anlatıma dayanıyor. Bu nedenle uzun ve sıkıcı diyaloglar yok—sadece karakterlerin ve çevrenin etkileyici animasyonları var.