Conga Master
Dans pisti doluyor, kuyruk uzuyor... Hadi conga zamanı! Herkes mümkün olan en uzun conga kuyruğunu oluşturmak için mücadele ederken, Conga Master’ın saçmalık derecesinde eğlenceli atari aksiyonunda sanal kalçalarını salla. Ritm duygusu gerekmez - herkes conga yapabilir! Conga Master’ı oynamak hiç bu kadar kolay olmamıştı, dansçını pistte yönlendir ve ilerlerken kuyruğuna insanlar kat. Conga ne kadar uzun olursa, kuyruğuna insanları eklemek de o kadar kolay olur, ancak dikkat et, domuzlar kuyruğunu kokutmasın! Daha da iyisi, yerel çok oyunculu conga çılgınlığı için üç arkadaşını dans pistine sürükle ve kimin gerçek Conga Master olacağını gör!