Conarium
Conarium, dört bilim adamı ve onların değişmez olarak kabul gören doğa kanunlarına meydan okuyuşlarını konu alan, esrarengiz ve sürükleyici bir oyundur. Oyunun ana karakteri Frank Gilman olarak, masanın üzerindeki yabancı bir cihazdan yayılan, titreşen ses ve ışıkların doldurduğu bir odada uyanıyorsuz. Hatırladığınız kadarıyla şu anda Antartika'da kurulmuş Upuaut üssündesiniz. Garip bir şekilde üs tamamen terkedilmiş ve içinizde birşeylerin kesinlikle yanlış olduğu hissi var. Kısa bir süre sonra masa üstündeki yabancı aleti kullanmış olmanın yol açtığı anlık ölümünüzü, tekrardan biliç kazandığınızda belli belirsiz bir değişim geçirdiğinizi ve tuhaf olaylardan bahsettiğinizi öğreniyorsunuz. Kendinizden önemli birşey kaybettiniz yada uğursuz birşey kazandınız... Antaktik üssün yanı sıra rüyalarınızı ve sanrılarınızı araştırın. Korkunç varlıklara yakalanmadan ip uçları toplayıp sır perdesini aralayın."