Commando Supremacy Paketi
Mahzen avcılığı deneyiminizi yepyeni bir tarzla geliştirin! Bu paket Asker için Gizli Operasyon kafasını ve Gelişmiş Savaş Zırhı görünümünü içeriyor; karakter özelleştirme menüsünden bu görünümleri bulabilirsiniz! Bu içerik Season Pass paketinde bulunmaz.