Commando Haggard Hunter Paketi
Mahzen avcılığı deneyiminizi yepyeni bir tarzla geliştirin! Bu paket Commando için Bearded Justice kafasını ve Quack Attack görünümünü içeriyor; karakter özelleştirme menüsünden bu görünümleri bulabilirsiniz!