Commando Devilish Good Looks Paketi
Mahzen avcılığı deneyiminizi yepyeni bir tarzla geliştirin! Bu paket Commando için the Smile at the Devil kafasını ve Splattered With Red görünümünü içeriyor; karakter özelleştirme menüsünden bu görünümleri bulabilirsiniz!