Commander Pack
Savunma gücünü herkese göster! Bu paketi kaparak kahraman desteni güçlendir. Bu paket, hesap başına sadece bir kez satın alınabilir. Paketin içinde bulunan öğeleri alabilmek için Heroes Marketplace'te veya Private Tavern'da bulunan Posta Kutusunu ziyaret edip etkileşime geç. Bu paketin içindekiler: Kahraman, Yetenek, Kostüm ve daha fazlasını satın almak için 3.100 Gem. En iyi şekilde görünmeni sağlayacak tüm dış görünüş ödüllerini kazanman için 2 Mythical Defender Paketi! Kahramanlarına ve savunmalarına özel bonuslar kazandırmak için Chaos VI Shard Paketiyle Her Campaign'den Bir Tanesi. Arkadaşlarını ve aynı zamanda düşmanlarını etkileyecek“Frozen Commander” Unvanı. Düşmanlarının kalplerine korku salacak Bir Efsanevi Terror Dragolich Yardımcı Hayvanı.