Commander-in-Chief Pack
Özgür Dünya'nın Liderisiniz — ona uygun şekilde davranın! Üst düzey donanımlarla, Büyük Ulus'u vatansever bir şekilde savunun. Screaming Eagle jetle gökyüzünü kavurun, özgürlüğümüzden dolayı bizden nefret edenleri 'Merica silahıyla sürüp topraklarımızdan çıkarın ve bütün bunları Amerikan Rüyasının somutlaşmış halini yansıtan bir görüntüyle, Sam Amca kıyafetiyle gerçekleştirin!