Commander Cook-It - Awesomenauts Assemble! Kostümü
UYARI: Commander Rocket içeriğine sahip değilseniz, bu içeriği kullanamayacaksınız. Bu kostümü Awesomenauts Assemble'da kullanabilmek için Commander Rocket içeriğine sahip olmanız gerekmektedir. Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Commander Rocket için bir kostümü açacaktır. Bu kostüm, yepyeni ve tamamen kişiselleştirilmiş seslendirmeler içermektedir.