Comanche
BU OYUN HAKKINDA Gitgide gelişen tek oyunculu senaryo Gitgide gelişen tek oyunculu senaryoda savaşın ve global ölçekte bir çatışmada fark yaratın. Bir İHA'nın siber savaş yoluyla hacklenip ele geçirildiği İran-ABD RQ170 olayından sonra, ABD ordusu gizli bir şekilde RAH-66 helikopter programının gelişimini özel operasyonlar için canlandırdı. Amaç, yüksek riskli ortamlarda çalışacak düşük menzilli insansız hava araçları konuşlandırabilen manevra kabiliyeti yüksek, oldukça gelişmiş gizli savaş makinesi geliştirmekti. Program çok başarılı oldu ve Comanche özel birimleri görevlerinde durdurulamaz olarak görülüyordu. Ancak sonra, muhbir bir web sitesi modeli sızdırdığında bunu ele geçirebilen her grup ve güç, Comanche'yi kendi amaçları için oluşturdu ve modifiye etti. Bununla birlikte yeni bir helikopter savaşı çağı başladı. Becerilere dayalı Çatışma görevleri Çatışmalar adlı tek oyunculu oyun modunda zorlayıcı görevlerde ustalaşın. Farklı hedefleri tamamlayın, özel görevler için madalyalar kazanın ve IJTF'nin bir parçası olan Tellus Görev Kuvveti'nin dünyası hakkında bilgi edinin. Her madalyaya bir mücadeleden sonra erişebilirsiniz, bu nedenle becerilerinizi test etmeye hazır olun! Ekip tabanlı çok oyunculu mod Çılgın ekip tabanlı çok oyunculu modlarda dünyanın dört bir yanındaki Comanche oyuncularıyla rekabet edin! Sızma Bu çılgın hedef tabanlı, rekabetçi, taktiksel ekip çok oyunculu modunda hücumcu veya savunmacı olarak oynayın. 4'e 4 savaşlarda yarışın ve olağanüstü özel yeteneklere sahip çeşitli Comanche ve insansız hava aracı modelleri arasından seçim yapın. Kara Kutu Bu hızlı çok oyunculu mod temel olarak indirilen uçakların doğrulandığı Ekip-Ölüm Dövüşüdür! Ekibinizle koordine olun ve en fazla uçağı indirmenin en hızlı yolunu bulun. Hararetli it dalaşı garantisi var!