Coloring Book: Farm Life
Yaratıcılığını 29 çizimi renklendirerek göster: ● Büyük ve küçük tüylü dostlar: kazlar, ördekler ve tavuklar ● Çiftliğin en eski dostları: kediler ve köpekler ● Oyunbaz atlar, benekli inekler, kabarık koyunlar ve lamalar ● Vahşi komşular: baraj inşa eden kunduzlar ve uysal, mutlu geyikler …ve daha fazlası! 29 yeni çizimi renklendir!