College Daze
Tuhaf erkek ve kız kıyafetleriyle tuhaflaşın ve bir değil iki klasik kolej geleneğiyle partinin merkezi olun: Bira miğferi ve sütyen şapka. Ayrıca Shayne'nin Barstool Racer’ı da var.