Codename: Ocean Keeper
ABOUT Yukarıdan aşağıya bakış açısına sahip bir madencilik roguelike nişancı oyunu olan Ocean Keeper'a hoş geldiniz. Uzay gemisi su altı canavarlarıyla dolu bir gezegene düşen bir Madenci olarak oynayın. Değerli yükseltmeler satın almak için kaynaklar ve eserler bulun. Her saldırı arasındaki zamanı dalgıcınızı, makinenizi, silahınızı güçlendirmek veya yeni bir zindanı keşfetmek için kullanın. ABYSSAL ASSAULTS Düzinelerce silah, yükseltme ve canavar sizi bekliyor. Buradaki dünya tehlikeli ve bilinmeyen tehditler barındırıyor. DIVERSE BIOMES Ocean Keeper'ın sualtı dünyası birçok biyomdan oluşur. Mekânlar arasında seyahat etmeniz ve kayıp bir medeniyetin kalıntılarını bulmanız gerekecek. Terk edilmiş bilim kurgu laboratuvarlarından eserlerin bulunduğu madenlere kadar gizemli yerleri keşfedin. FARM RESOURCES Ekipmanlarınızı, silahlarınızı ve Mech Spider'ınızı geliştirmek için farklı kaynaklar aramak için mağaraları delin. Yerel faunanın, kaynaklarını çıkarmak istediğiniz gerçeğinden hoşlanmadığını söylemeye değer! Bu yüzden zindanlardan çıkmayı ve dinamik bir savaş moduna geçmeyi unutmayın. MASSIVE BOSS FIGHTS Ocean Keeper benzersiz boss'larla büyük savaşlar yaparak sizi şaşırtmaya hazır! Dev bir yengeçten uçan fareye kadar her savaş gerçek bir meydan okuma olacak. Tüm kartları açıklamayacağız — daha birçok patron var. Diğer soru ise, onları yenecek güce sahip olacak mısınız? REPLAYABILITY Monotonluğu unutun — her yeni oyun oturumu sualtı dünyasının yeni sırlarını açacak ve deniz canavarlarıyla savaşlar zorlaşacak. Her canavar dalgasıyla cesurca savaşmak için çeşitli meta yükseltmeleri ve benzersiz Mech türlerini kullanabilirsiniz.