CODE VEIN: Lord of Thunder
Üçüncü CODE VEIN DLC'si Lord of Thunder'da yepyeni ve güçlü düşmanlar seni bekliyor. Yeni silahlar, Blood Veil'lar ve Blood Code'lar eklendi; bunların yanı sıra, Depths'e gelen yeni alanlardan partnerlerinin kuşanabileceği alternatif kostümler de alabileceksin. Bu eklenti, hem tam sürüm oyunu hem de ilave DLC'leri barındıran Season Pass'i içeren CODE VEIN Deluxe Edition paketine de dahildir.