CODE VEIN II - CODE VEIN Character Costume Set
Önceki oyun olan CODE VEIN'den; Io, Louis, Yakumo, Mia, Jack ve Eva'dan ilham alan altı kostüm içerir. Her bir kostüm bir kıyafetten, ayakkabıdan, eldivenden ve bir silüet aksesuarından oluşur Tüm kozmetik eşyalar tüm gövde tiplerinde kullanılabilir.